Thursday, March 8, 2012

Persiapan Perkahwinan

Salam... aku xtau nk ckp apa2... just wnt to say thanks to CIk Mardziah 4 the sponsor..... enjoy 4 dis pictures...

sponsor dr cik mardziah... thnks... so nice n delicious...


Thursday, March 1, 2012

Saturday, January 28, 2012

Hepy Besday to My Love.....

assalamualaikum.......

detik kul 12mlm ni..... adalah 29/1..... tu tanda yer.. besday tunang sy... "HEPY BESDAY TO U... HEPY BESDAY TO U.... HEPY BESDAY TO MY LOVE..... HEPY BESDAY TO U...sy syg awk sgt2.... love u so much"

kali ni kite celebrate lain dr biasa.... dulu kite celebrate wit u n our frenz (afiq n irah, reza n zue, u n me) 3 pasangan..... hehehee thn ni... only u n me... xsbr nk tggu esk ari nye... sy nk msak sedap2 utk awk.... tp xtau la rasa mcm ne nati.... ngee~~

awk ckp awk nk mkn nasi ayam kan?...kan?... esk sy wat kan k.... n i wnt to give u the special thing... i hope u like it... hehehe ~_*

Nasi ayam buatan ku..


besday boy...


smileeeeee~~ (*_^)


sy xsangka y kite dh 2 bln lebih bertunang... kejap je kan... nati 11/3 ni.. majlis kite... xsbr rasa yer nk tggu saat bhagia tu... sy jd permaisuri.. awk jd king... wlpn skrg ni masing2 sibuk.... n pening kpala pikir psl dwet... hahahaa (lari bajet) tp alhamdulillah apa y dirancang berjalan dgn lancar...

ermm tak lupa jgk kat kwn kite (zue n reza)... tahniah wat korg berdua diatas majlis pertunangan kamu berdua (23/1/2012)... xsangka sgt2... antara kite ber3 (pasangan)... u ar the 2nd to getting married... hehehee kalu ikut kan tangga adik beradik kite... sptutnyer afiq + irah.... pastu zue + reza.. last bru ida + nordin.. tp jodoh kami sampait dulu... jd kami wat dulu yer... hehehe.. nati korg jgn lupa dtg tau... kalu korg xdtg... kami sedih sgt.... rindu sgt2 kat korg time zaman blaja2 dulu.. kalu la kite keja 1 opis kan best... atleast ade la kwn wat mkn n borak... huhuhu

btw.... xpe2.. lama2 nati sy akn biasala smua tu.... weeeeee~~~~

Wednesday, December 21, 2011

Kemas..............


Disebabkan opis JKKP WPKL akn pindah hujung mggu ni... smua staff dikehendaki mengemas sgala brg2... smua org sibuk... tp aku.. rilek2 n leh lak lepak2 baca cerpen, layan movie... hahahahaaa

Wednesday, December 14, 2011

DOA UTK PASANGAN


Ya Allah Ya Tuhan Kami,

Satukanlah hati kedua pasangan ini di atas kecintaan mereka kepadaMu,

Jadikanlah pasangan ini saling mencintai di kala dekat,

saling menjaga kehormatan di kala jauh,

saling menghibur di kala duka,

saling mengingat di kala bahagia,

dan saling menyempurnakan ibadat kepadaMu.

Sempurnakanlah kebahagian pasangan ini dengan menjadikan perhubungan ini sebagai ibadah kepadaMu,

dan bukti pengikatan cinta mereka kepada Sunnah keluarga RasulMu.

Sesungguhnya Kaulah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Amin Ya Rabbal Alamin.



Monday, November 21, 2011

MY HAppy Day

Saat yang ditunggu telah pun tibe...alhamdulillah selesai smua skali.... majlis pun dh selesai.. cuma tggu untuk majlis besar utk kami berdua... tp kata org... psangan mcm kami harus kuat bersabar kerana byk dugaan yang akn berlaku... takut bile mendengaryer.. mntak2 dijauhkan...

Aku xde ayat utk dihuraikan utk kali ini... aku msukkan gmbr kami disaat majlis tersebut.. hepy sgt2... aku tgk gmbr tu pun xpuas.. hndsome sgt die waktu tu... hepy yer..~~

selepas makeup (simple2 je)


hantaran dari pihak keluarga lelaki


hantaran dari pihak pompuan


sesi sarung cincin dr bakal mertua (mak nordin)


sesi sarung cincin dr ayh ku kpd kekasih hatiku


me and my fiancee


our engagement ring... (^_~)


khas buatmu bakal suamiku... terima kasih kerana sudi menerimaku y tidak seberapa ni... terima kasih jgk kerana menyayangiku sepenuh hatimu... selama 3 thn kite berkawan.. engkau sorg yang tabah dan sabar dgn kerenah aku y begitu teruk sekali.. aku bersyukur kerana dpt mengenali hatimu n dirimu dan menjadi bakal isterimu... terima kasih Ya Allah kerana pertemukan jodoh kami... doakan kami supaya bahagia hingga ke syurga dan jodoh kami berpanjangan... amin...




Tuesday, October 25, 2011

Ya Rabb, Izinkan Aku Jatuh Cinta

Tibe2 terdetik di sudut hati pabila membaca topik ni.... disini sy mau share mengenai tajuk ni...

Ada pinta dalam bait kata
senandung jiwa dalam syair hati
ada kerelaan dalam melangitnya rasa cinta
kala cahay cinta berpendam di taman hati

Rabb...
"Ku ingin dia menjadi belahan jiwa
untuk
menyempurna agama
kala mitsaqan ghaliza telah mematri kami

Rabb....
Izinkan aku membisikkan kata
"Aku sungguh jatuh cinta padanya"
kala senyum bahagia kami merekah

Rabb....
ku berharap meminta
"Tumpahkan barakah-mu ke atas kami"
Dikala 'ku sentuh jemarinya' yang lembut


Rabb...
"Semoga kan menjadi taburan pahala"
Kala bahtera kehidupan terlayari


Rabb...
Ku menadah jemari
"Jadikan kami sepasang cinta di dunia dan akhirat"
kala bunga cinta kami bersemi mekar

Rabb...
"Semoga mereka akan jadi pelita
semoga mereka akan jadi lentera
semoga mereka akan menjadi senyuman bangga
Abi dan umminya di Yaumil hisab kelak"

Rabb....
Izinkan daku jatuh cinta
Kepada yang layak aku cinta



Rabb…

Izinkan daku jatuh cinta

Hanya untuk seseorang

Yang telah diredhai dan diizinkan oleh Mu