Monday, November 21, 2011

MY HAppy Day

Saat yang ditunggu telah pun tibe...alhamdulillah selesai smua skali.... majlis pun dh selesai.. cuma tggu untuk majlis besar utk kami berdua... tp kata org... psangan mcm kami harus kuat bersabar kerana byk dugaan yang akn berlaku... takut bile mendengaryer.. mntak2 dijauhkan...

Aku xde ayat utk dihuraikan utk kali ini... aku msukkan gmbr kami disaat majlis tersebut.. hepy sgt2... aku tgk gmbr tu pun xpuas.. hndsome sgt die waktu tu... hepy yer..~~

selepas makeup (simple2 je)


hantaran dari pihak keluarga lelaki


hantaran dari pihak pompuan


sesi sarung cincin dr bakal mertua (mak nordin)


sesi sarung cincin dr ayh ku kpd kekasih hatiku


me and my fiancee


our engagement ring... (^_~)


khas buatmu bakal suamiku... terima kasih kerana sudi menerimaku y tidak seberapa ni... terima kasih jgk kerana menyayangiku sepenuh hatimu... selama 3 thn kite berkawan.. engkau sorg yang tabah dan sabar dgn kerenah aku y begitu teruk sekali.. aku bersyukur kerana dpt mengenali hatimu n dirimu dan menjadi bakal isterimu... terima kasih Ya Allah kerana pertemukan jodoh kami... doakan kami supaya bahagia hingga ke syurga dan jodoh kami berpanjangan... amin...




2 comments:

  1. ala..mane pic yg len kak???huhu

    ReplyDelete
  2. ermmm sbr2.. tu je y smpat.. nati akk upload next week k.. this week bz sgt2.. slalu xde kat opis

    ReplyDelete