Thursday, June 4, 2009

MY FaMiLy

Assalamualaikum....


Hari ni aku nk bercerita tentang family aku yang berada di kampung... aku sangat merindui family aku.... ni gambar family aku...

Mak aku bernama Gayah binti Zakaria(bertudung kuning)... Ayah aku bernama Ab Rahman bin Awang Ahmad(baju melayu warna hijau)....
Kami mempunyai 5 adik beradik.... 2 kakak, 1 abg, and 1 adik....

Anak pertama iaitu Kak long aku (bertudung putih) dah berumahtangga n ade sorg anak pompuan y sgt kiut...Die sorg suri rumahtangga and suami(baju melayu yang berdiri disebelah aku) bekerja sebagai sorg askar wataniah.. Kak long aku ni menetap kat Tanah Merah, Kelantan.

Anak kedua iaitu Kak ngah (warna 1 set dgn suami n ank2 die) aku lak sorg cikgu and dah berumahtangga. Suaminya pun sorg cikgu... Diaorg menetap di Kluang, Johor n mempunyai 2 org anak.... Di samping itu, diaorg membuat bisnes Multilevel Marketing (MLM)....


Anak ketiga iaitu Abg aku (baju melayu warna merah). Dia lak masih lagi single...heheee tp die sorg cikgu... die mengajar kat Rantau Panjang, Kelantan.

Anak keempat iaitu aku... aku lak in a relationship...hehee pasal aku xpyh ckp la.. still blajar kat UMP...

Yang last sekali iaitu adik pompuan aku(tudung biru)... hehehee die blaja kat Sultan Ismail Collage (SIC)....kat tempat sek aku dulu.... kalu xsilap aku die dapat politeknik kok lanas, kb. course kej elektrik...

Aku ade 3 org anak buah.... hehehe smua yer segak2 n comel...hehee rindu yer kat korang...

Hi5 Emoticon

2 comments:

  1. salam..oit akk..

    Ooo,diam2 saja ade bLog
    huuu
    dush3x!!amek nih..
    camat singgah

    ReplyDelete
  2. salam... ilham...
    akk mmg ade blog n akk mmg diamkan aje blog ni...
    hehee
    xmo kecoh2...
    jgn la mrh ilham...huhuhu

    ReplyDelete