Monday, November 2, 2009

PerasaanKU........

aku rasa nak menangis je arini....xtau apa yang tersirat dihatiku... apa yang aku tahu...jiwa ku xtenteram... exam pun dh dekat...makin serabut kpalaku....

YaAllah apakah makne ini smua...
kenapa ia terjadi pada diriku sebagai seorang student...

YaAllah
kuatkan lah semangat ku,
supaya aku dapat menempuh segala dugaan mu,
tenangkan lah ati dan perasaan ku ini....

YaAllah Ya Tuhanku...
bantu lah hambu mu yang lemah ni...
apa yang harus aku lakukan Ya Allah...
tunjukanlah aku jalan..
supaya aku dapat menyelesaikan segala masalah yang aku alami.....

YaAllah...hanya padamu aku berdoa dan kepada engkau aku sujud dan berserah..
aku redha dgn ketentuan mu....

amin...amin..amin

2 comments:

  1. semoga Allah mempermudahkan segala urusan waheedah sama ada untuk exam ni dan seterusnya..amin ya rabb...
    waheedah mesti b0leh!!!chaiyo00kk2..ganbate..

    ReplyDelete
  2. to zuzack828: tq zue...doakan sy erk...huhuhu takut nk exam ni...

    ReplyDelete