Thursday, March 4, 2010

PSM 1 (URP 1)

wah... kesibukkan smpena URP 1 (undergraduate research project 1) sdah pun berakhir.. tp xbermkna berakhir bgitu saje...presentation baru je tamat smlm.... tggl proposal plak n URP 2 lak....

smlm adelah detik2 y mencemaskan bg kami pelajar THN 3 kejuruteraan kimia... kami dikehendaki membentangkan research projek dihadapan panel2 yang agak mengerunkan kami.. kami dihentam abis2san smpai kehilangan akal utk menjawab soklan y agak membunuh.. tp ini bru proposal projek.. sem dpn baru kami akn run projek tersebut...

aku adelah org y paling cemas dlm presentation cz aku takut dgn panel aku y sorg ni iaitu TNC di U aku... wahhhh takut yer.. aku smpat menangis... aku takut die dtg time presentation aku.. tp alhamdulillah die xdtg.. lega sikit aku.. mklum la.. aku xpndai bi.. speaking pun bercelaru..

aku kena present tajuk aku ini "REMOVAL OF FERRUM(II) FROM INDUSTRIAL WASTEWATER USING DRIED WATER HYACINTH".. alhamdulillah... walaupun aku tkut aku try membentangkan tajuk aku n menjawab soklan2 dari panel.....


anyway... we all rsa lega pas presentation URP 1 cz bfore this we all slalu tdo lmbt.. mklumlah baca jurnal....huhuhu


No comments:

Post a Comment