Tuesday, August 18, 2009

Cuti Time H1N1

Assalamualaikum

Sebelum ni crite aku ttg nk bli tiket kan... ni aku nk smbung crite aku..


1/08/2009
Ini adelah tarikh aku naik bas... kul 6 aku, irah n tihah pi tggu bas rahmat alam dpn guard ni... mklumlah nk g terminal.. nak srh org htr...smua org dh balik... ump pun dh kosong.. terpaksa lah berdikari.. heheee


Bus stop UMP



sampai je terminal... fuh!!
bohsan yer.. xtau nk g mne.. ujan la katakan... aku tggu punyer tggu..dlm kul 9 mlm tu ujan reda.. aku n kwn2 aku ape lg.. guna la kesempatan yang ade.. aku pi ECM...ronda2 smbil cuci mata.. tgk bju lawa2 smua.. tergugat iman aku... mujur xbli...heheee


tiket abis...terpaksa naik benda ni....hahahahaa=p



dlm kul 10 lebih aku pi terminal smula... tggu sampai kul 1... terasa amat pedih mata ini.. keadaan kat terminal dh makin suram.. cz smua dh naik bas.. heheeee

dlm kul 1 akhir yer aku naik bas jgk.. alamak bas ni.. sempit yer... cmne la ni... dh sejuk...aku tahan gak la...akhir yer smpai kb dlm kul 7.30pg.

aku naik bas ke kg aku y bernombor 6 (w.c.yeh, pendek, salor n pasir mas).
dlm kul 8.30 aku smpai rmh.. penat tu... aku terus tdo cz dlm bas xdpt tdo. lenguh n cejuk...huhuhu

1 comment:

  1. hahahaha..nie la die hantu2 yg ske bgamba tuhh..kakakaka!! selamat berpuasa "hantu"!! kuikuikui!!

    ReplyDelete