Saturday, August 15, 2009

Sempena H1N1

Assalamualaikum...

31/7/09
aku dpt memo dari TNC bahawa UMP akan cuti seminggu... aku kena cepat ke kuantan mlm tu cz nak bli tiket nak balik kg. tp apa kan daya... keta sewa pulak xde.. cari punyer cari.... smua yer full.... aku xtau nak wat cmne... tibe-tibe aku terfikir kat sorg ni...BOB(bukan nama sebenar)die msT dapat tlg aku mlm tu... aku cuba contact die... alhamdulillah die dpt tlg aku.. die tlg htr aku dan roomate ku ke terminal makmur...

sampai je di terminal... Ya Allah terkejut yer aku... ramai yer mlm ni..semua org berpusu2 nak beli tiket... aku n irah cari tiket die semua kaunter...alangkah sedih yer bahawa tiket kuantan - kb dah abis.. sedih bukan kepalang aku n kwn ku... aku pun mencuba nasib ku di kaunter bas ni.. bas y xpernah aku naik... alhamdulillah tiket ade tp kul 1 pg (2/8/09). aku terpaksa ambik jgk cz tu je tiket yang ade....

pas settle masalah tiket...aku balik UMP...
tp aku tidak lupa kat Bob cz bantu aku.. tq Bob.. mujur Bob ade mlm tu.. kalu x..nasib badan la..huhuhu

1 comment: