Monday, December 6, 2010

Nothing to share....

salam....

walaupun topic ku pada kali ni "nothing to share" mungkin ade smthing y aku nk share tp aku xreti nk luahkan perasaan sedih ku ni... xtau la nape... mungkin aku pndai meng "happy" kan org tp aku xpndai nk meng "happy" kan diriku sndiri... aku pun xtau knape... aku confuse.. nape aku jd mcm ni?? nape ssh sgt aku nk luahkan masalah ku ini?? mungkin... org yang bernama wahidah ni suka simpan masalah sndiri.... suka pendam sorg2....

aaaarrggghhhhh!!!!!

salahkah aku buat cmtu??
salahkah aku merajuk???
salahkah aku beritahu ketidakpuasan ku kpd mu???

mungkin ni lah nasib ku....
sbb pernah melukai hati seseorg yang baik terhadap ku....
mungkin ni lah balasan diriku.....

tp knape aku??
y dulu wat cmni....
y skrg pun cmni.....

arrrggghhhh......
salahkah ku merajukkan diri wat seketika???

aku y terasa hati....
knape msT die merajuk???

begitu senang kemaafan kuar dr bibir mulut mu itu......
tp hatiku y ssh sakit begitu sukar utk memaafi dirimu....
bukan aku xsudi memaafkan mu....
tp aku perlukan sedikit msa utk memaafkan smua yer....

mmg manusia xlepas dr membuat salah...
tp tlg la jgn ulangi kesilapan mu itu...
awl2 aku leh bersabar lg... tp makin lama kesabaran ku makin kurang.....

kesabaran seseorang ade batas yer....
tlg la fahami jiwa n diriku...

aku skrg sedang belajar memahami dirimu...
mungkin itu smua bukan kamu y minta...

ermm baik lah.. aku akan cuba memahami dirimu...
wahai hati... aku memujuk dirimu... fahami lah diri nya.... mungkin die kepenatan bekerja... hati tlg lah fahami diri nya.... kuatkan semangat hatiku.... sabarkan hatiku.... tenangkan la jiwaku.... titisan air mata mungkin tidak dapat menyelesaikan segala masalah mu wahai hati..... tlg jgn bersedih wahai hati... kuatkan la smangat mu wahai hatiku.....

2 comments:

  1. waduhhhh...kenapaa niee?? lagu pn sedeyhh jerr..wuaaa..!! :( jangan sedeyhh la...sbnry hdup nie bkn sng nk fhm org..n bkn sng org nk fhm kita..memahami diri sndri pn suda mnckupi..asik nk pk org jer..nt hti sndri xterjagaa..ermm..hu3!!

    ReplyDelete
  2. ~~ermm biasalah norli... setiap org msT ade msalah... y penting kna pndai handle... hahaaa~~

    ~~lagu? ermm tibe2 suka lgu ni... heheee tu y layan~~

    ~~btul tu apa y norli ckp~~

    ReplyDelete