Thursday, December 2, 2010

Saje je

Salam.....

Alhamdulillah akhir yer tamat jgk pengajian ku utk sem ni.... sem dpn adalah sem terakhir ku di UMP ni.....aku akn cuba sedaya upaya utk menaikan prestasi ku..... "YA ALLAH.. KAU KUATKAN SEMANGAT HAMBA MU YANG LEMAH INI YA ALLAH"

Arini aku baru settlekan thesis n technical writting y aku berhempas pulas menyiapkan selama 1 tahun... Alhamdulillah... begitu terseksa skali dgn thesis ni... smpai xtdo mlm... org blik kg.. aku stay di UMP.... org berseronok... aku pun bersronok jgk.... heheeee....

Esk adalah ari last aku di UMP ni utk thn.... selamat tggl UMP kite jmpa lg di thn hadapan.... selamat tggl kwn2.... kalu ada jodoh n umur yang panjang.. kite berjmpa lg sem dpn k... halalkan mknan minum.... kenangan kite.. aku akn simpan smpai bile2....

aku dh makin melalut ni... hahaaa sbb xtdo smlm... gara2 thesis punyer pasal... hahaaaa... wat margin berjam2.. wat page berjam2... last2 print... margin n page lari lak... tension btul... tp aku htr gak cz smua dh siap.. dh print kat printer servis... dh binding... so ape lagi.. htr je la... apa2 pun redha...... mcm lecturer aku ckp... kite dh berusaha.... apa2 pun redha..... semangat kna kuat..

Die pesan.. kalu nk jd insan yang berjaya kite kena:
[1] jangan kutuk lecturer....
[2] bangun di awal pagi...
[3] pas solat subuh.. jangan tido....
[4] pas asar jangan tdo...
[5] bfore masuk kelas.. ulangkaji terlebih dahulu...
[6] after kelas... ulangkaji lagi...
[7] datang awal sblm kelas bermula...
[8] jangan mengumpat lecturer.....

No comments:

Post a Comment