Wednesday, December 15, 2010

PeMaTa HaTi.....

Salam......

arini tibe2 je nk update blog... dh lama xupdate cz sibuk jga ank buah.. bukan buah limau or epal... ni manusia.. hahaaa ank sdare.. hehee

ermm arini majlis bercukur baby baru dijalankan.. walaupun pun pnt tp alhamdulillah smua yer berjalan dgn lancar.... heheee

Arini smua adik beradik ku berada di rmh... rasa bhagia sgt... berkongsi crite.. hehee riuh rendah suara bdk2 3 beradik tu... mcm2 ragam arini.. hehee

apa2 pun aku nk ucapkan tahniah kat kak ngah ku sbb dpt baby pompuan... ni ank y ke 3... sblm2 ni smua yer lelaki... aku lihat jelas terpancar kebahagiaan di raut muka kakak ku n husband n jgk my mom n dad n my family..

congrats.... ingt nk update foto baby tp aku xde gmbr diaorg.. huhuhu

List my nephews...
1) Muhammad Arsyad Syahiran B Herman (1/6/2004)
2) Muhammad Akil Muqri B Herman (2?/1/2006)
3) Auni Nadhirah Bt Abdullah (??/3/2007)
4) Alya Batrisyia Bt Herman (8/12/2010)

** (??) mksd yer aku lupa ari yer... hehee sbb time ni aku xde kat rmh... y 2 org tu... aku mmg ade kat rmh... ngee~~

No comments:

Post a Comment