Saturday, June 11, 2011

I'M HEPY.....

yeeehhaaaaaa... hepy yr arini... apa y ditunggu telah pun tibe.. aritu aku prnh cite ttg interview jwtn penolong pemeriksa kilang dan jentera... hehehee arini aku dpt surat dr SPA... mngatakan bhawa intrview aku telah pun berjaya dan surat twran trime jwtan dh smpai.. aku dikehendaki post surat akuan trime jwtn dah siapkan sgala y diminta yer.. dlm surat mengatakan bhawa... tarikh lapor diri n tmpat akn diberitahu kelak.. aku hnya mampu menunggu... alhamdulillah aku bersyukur kpd mu.. dgn berkat doa dr kedua ibu bapa ku dan jgk org y paling aku syg iaitu en. nordin n kwn2 ku y slalu menyokong aku dr blkg.. dan slalu brdoa kpda aku.. aku berharap korg dpt apa y korg impikan slama ni... ~~MAY ALLAH BLESS U ALL~~ tq sbb bg aku smangat..

wlapun gaji yer xseberapa tp aku bersyukur krana ssh utk dpt kerja dgn gov di usia smuda aku.. aku bersyukur dan ini mungkin rezeki aku... insyaAllah aku xkan lupa agama, lupa diri, dan sombong dgn org lain.. aku akn berkerja dgn seikhlas ati.... insyaAllah.. aku akn ingt pesanan dr ibu bapa ku...

No comments:

Post a Comment