Sunday, June 5, 2011

wahhh dh xlame xupdate blog ni.. bukan sibuk.. cuma kemalasan telah melanda diriku pada saat itu.. dan skrg kemunculan kerajinan dlm diriku.. (waaahhh bersasteraan la plak)......

i'm hepy sgt2.. bukan apa.. sbb aku dh abiskan pengajian ku utk DEGREE... sekejap je msa berlalu... tik... tok.. tik.. tok... dah abis 3 thn.. alhamdulillah.. skrg ni aku tgh tggu nk kerja n tggu konvo...

xsbr nk tggu saat itu... aku nk pkai jubah hijau plak.. dulu jubah biru dah aku pkai.. skrg jubah ijau.. hnyer tggl beberapa bln je lg utk saat2 gmbira itu...

terasa rindu plak time blaja dulu... apa x yer.. slalu gaduh dgn dak laki, romate.. hahaaa mcm bdk2 lak rasa... tp apa y paling aku rindu adlh bgunan2 di situ.. bak kata kwn ku... wani n zue: bgunan ump ni mcm bgunan dlm red alert.. hahahaaa kelakar giler... terpengaruh dgn game.. dh mcm tu bygan diaorg.. kuat btul imaginasi diaorg.. hehehee

apa2 pun.. apa y aku nk ckp.. aku rindu sgt2 time tu... msa xblh diputar kembali..
kpda adik2 y sdang bca blog ni... tlg la blaja rajin2 n sungguh2.. jgn main2.. itu adalah msa dpn kite.. andaikata pointer korg gmpak.... confirm dpt smbung master...

aku? master??? OH NO!!!!... aku nk smbung master tp aku tkut xdpt survive je dlm master ni sbb kna byk wat research, reading the jurnal... n must good in english... aku!! english? xbrape pndai... skdar tulis cm tu dak sek men pun terer.. tula..msa kecik2 org srh blaja btul2.. xnk.. cmni la jd yer... hehehee anyway.. thnx to all my lecturers and frenz cz always give me the supporting in my studies when i in trouble... i know.. it very difficult to u all to give the spirit to me... all ur sacrifices and services, i never forget until i'm died.. tq so much....

No comments:

Post a Comment